6 клас інформатика


                                   Доброго дня, шановні шестикласники!

На цій сторінці ви зможете отримати завдання, які треба опрацювати під час дистанційного навчання!

20.03.2020 р. 

Тема уроку: Вкладені алгоритмічні структури повторення

Опрацюйте відео:




Домашнє завдання: прочитайте параграф 21, ст .173


27.03.2020 р.                                        Доброго дня!

Тема нашого уроку: Комбінування вкладених алгоритмічних структур для розвязування  задач.

Визначіть, яке твердження правильне, а яке хибне:


1.     Алгоритм – це нескінченна послідовність команд для розв’язування задачі.
2.     Програма – це алгоритм, записаний спеціальною мовою, яку «розуміє» комп’ютер.
3.     Для створення проекту в середовищі Скретч спочатку розробляють його план.
4.     Цикл з лічильником використовують, якщо кількість повторень невідома.
5.     У програмному середовищі Скретч є команди-датчики.
6.     Цикл завжди не припиняє своєї роботи.
7.     У програмному середовищі Скретч існує лише одна команда, що реалізує алгоритмічну конструкцію розгалуження.

Завдання 2. Дайте відповіді на питання:

1.     Команда іншим словом. (Вказівка)
2.     Чітка послідовність дій. (План)
3.     Алгоритм, складений для комп’ютера. (Програма)
4.     Зміна властивостей об’єкта, взаємодія між об’єктами, утворення нового об’єкта або знищення існуючого об’єкта. (Подія)
5.     Електронний пристрій для обробки інформації. (Комп’ютер)
6.     Того, хто виконує алгоритм, називають… (Виконавець)
7.     Предмети, явища і процеси, які розглядаються як єдине ціле. (Об’єкти)
8.     Точна, зрозуміла вказівка для виконання якоїсь дії. (Команда)

Етапи створення проекту у середовищі Скретч

·         визначити об’єкти проекту та їх зображення;
·         виділити події проекту та дібрати відповідні команди для їх реалізації;
·         задати метод розв’язування завдання, розділити завдання на під задачі, у яких виділити базові алгоритмічні структури;
·         створити алгоритм і подати його словесно чи у вигляді схеми;
·         опис мовою середовища виконання алгоритмів, перевірити його правильність і зберегти у файлі.
В алгоритмах, які описують складні проекти, можуть використовуватися базові структури алгоритмів: слідування, розгалуження, повторення, а також різні їх комбінації.


 Домашнє завдання:

виконайте вправу 1 та вправу 2 на сторінказ 178, 179 збережіть роботи у власних папках




10.04.2020 р.                                          Доброго дня!

Сьогодні спробуйте виконати практичну роботу.

Практична робота
Вправа 1. Перекладач.
Завдання. Склади в середовищі Скретч проект, у якому при наведенні мишею на об'єкт з'являється його назва іноземною мовою. Використай у проекті не менш ніж 6 об'єкти.

1.     Сплануй створення проекту. Перевір, що в бібліотеці зображень можна дібрати зображення шістьох об'єктів, назву яких ти знаєш на одній із іноземних мов. Додай ці об'єкти до проекту.

2.     Для кожного з об'єктів склади програму. Наприклад, для об'єкта  фрагмент програми складається із таких команд:


1.     Збережи проект з іменем Словник_Прізвище у твоїй структурі папок:

Завдання 2. М’ячі.
Під час проведення концертів часто використовують світлові ефекти. Склади проект, у якому три кольорові кульки будуть змінювати свій колір та опускатись зверху-донизу з різною швидкістю. Якщо на клавіатурі натискати клавішу 1, то перша кулька буде підніматись вгору, а якщо 2 чи 3 – то відповідна кулька також буде підніматись. Якщо кульки торкаються нижньої межі сцени – вони зникають.


1.     Виконай проект М'ячі:
·        Додай три об’єкти Beachball і Paddle
·        Для кожного з об'єктів Beachball склади програму
·         Для об’єкта  Paddle зміни розмір на 500%
·         Об’єкт Paddle  розмісти на нижній межі

                                                            

·        Додаємо умову керування
·        Змінити колір для об’єктів Beachball
·        Кульки мають опускатись зверху-донизу з різною швидкістю
·        Якщо на клавіатурі натискати клавішу 1, то перша кулька буде підніматись вгору, а якщо 2 чи 3 – то відповідна кулька також буде підніматись
·         Якщо кульки торкаються об’єкта  Paddle  – вони зникають.
2.     Створи проект в середовищі Скретч та збережи його з іменем М'ячі_Прізвище у своїй структурі папок:

Завдання 3. Гра.
У середовищі Скретч сплануй та створи гру, у якій за допомогою дощечки чорного кольору (як на малюнку), яку можна рухати вліво-вправо стрілками на клавіатурі, відбивають м'яч. М'яч у довільному напрямку відбивається як від стін, так і від дощечки. Якщо м'яч торкається червоної лінії внизу – гра припиняється.


1.     Сплануй проект Гра: визнач, які об'єкти будуть уведені до проекту, для яких подій слід скласти програму та за яким методом відбуватиметься запуск події.
2.     Створи проект в середовищі Скретч та збережи його з іменем Гра_Прізвище у своїй  папці.



17.04.2020 р.                                    Доброго дня!

Тема уроку: Вибір теми проекту та формування груп

Перегляньте, будь ласка, відео



                                          



24.04.2020 р.                Доброго дня, шановні шестикласники!

За зразком з попереднього уроку ви повинні будете створити власний проект у Скретч-середовищі. Для цього вам потрібно обрати тему проекту та накопичувати до наступного уроку інформаційний матеріал.



08.05.2020 р.                                     Доброго дня! 

Шановні шестикласники, впродовж наступних уроків (08.05, 15.05, 22.05) ви продовжуєте працювати над власним проектом. 29.05.2020 року відбудеться захист ваших робіт. 

                                                            Бажаю удачі!!!




29.05.2020 р.             Доброго дня, шановні шестикласники!

Добігає кінця наш навчальний рік, тому варто підвести підсумки. Сьогодні ви узагальните свої знання, виконавши річну контрольну роботу. Онлайн-тести  ви будете виконувати за посиланням. Будьте уважні,  час на виконання обмежений - 45 хвилин.

Після того, як ви дасте відповідь на останнє питання, натисніть кнопку "Завершити" і на останньому слайді ви побачите свій бал за роботу. 
Роботу нікуди не відсилайте, а зробіть скріншот сторінки з оцінкою чи сфотографуйте її.

Фото або скріншот роботи відправте мені на Вайбер.

Чекаю на ваші повідомлення одразу після завершення контрольної роботи! 

Посилання на контрольну роботу: 
https://onlinetestpad.com/ua/testresult/411975-kontrolna-robota-za-rik-6-klas?res=hj7xb4dx5b4oe

                                     Бажаю удачі!





Немає коментарів:

Дописати коментар

          Доброго дня, шановні одинадцятикласники!  Користуйтеся, будь ласка, посиланням на цей канал у YouTube:   https://www.youtube.co...